Výmena a vrátenie


Čo mám robiť, ak chcem vymeniť tovar?

V prípade ak Vám veľkostne tovar nevyhovuje alebo máte iný dôvod a chcete tovar vymeniť za iný, prosím kontaktujte nás, aby sme urýchlili Vašu požiadavku:
  • telefonicky na čísle +421 907 607 972 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@lerei.sk

Platím pri výmene produktu za opätovné doručenie?

Nie, pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme zadarmo. 

Čo mám robiť, ak chcem tovar vrátiť?

Vrátiť tovar máte možnosť zadarmo, ak využijete výdajné miesto Packety. Tovar, ktorý Vám nevyhovuje, je nepoškodený a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť do 14 dní od doručenia.
Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby pri vrátení nejavili známky vonkajšieho nosenia a taktiež odporúčame vrátiť s visačkou.
Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete prostredníctvom FORMULÁRA na
odstúpenie od zmluvy. 

Postup vrátenia tovaru:

1. Vyplníte vytlačený FORMULÁR na vrátenie tovaru.
2. Označíte produkty, ktoré si želáte vrátiť a uvediete dôvod vrátenia - ak Vám žiaden z ponúkaných dôvodov nevyhovuje alebo si neželáte uviesť dôvod vrátenia tovaru, zvolíte možnosť bez udania dôvodu.
3. Zadáte číslo bankového účtu (ak ste ste zvolili platbu na dobierku a teda ste platili pri preberaní tovaru).
4. Vytlačený FORMULÁR odporúčame vložiť do balíčka s nežiadúcim tovarom, priniesť na ktorékoľvek podacie miesto (= výdajné miesto) Packety (zoznam výdajných miest) a uvediete tento ID kód: 94186235. Na základe tohto ID kódu Vám bude vytlačený štítok a balíček bude odoslaný k nám. Nemusíte tak na balík uvádzať žiadne údaje. 

Ak Vám lepšie vyhovuje poslať balík poštou, náklady za prepravné znáša kupujúci. Poprosíme Vás tovar poslať na adresu:

LeRei s.r.o.
Družstevná 1419
900 41 Rovinka
 
Zásielku s tovarom, vyplneným FORMULÁROM a faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi - na adresu alebo na poštu. Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu.

Zásielku neposielať na dobierku – takúto zásielku nie je možné prijať. 


Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 dní. O spracovaní požiadavky Vás budeme informovať e-mailom. 

Nevyhovujúci tovar je možné priniesť do nášho showroomu na adrese Gorkého 9, 811 01 Bratislava aj osobne, spolu s vytlačeným a vypísaným FORMULÁROM, faktúrou, resp. akýmkoľvek iným písomným prejavom o odstúpení od zmluvy.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať. 


Čo mám robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar alebo chýba niektorá položka?

V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú. Ak Vám je doručený poškodený tovar; tovar, ktorý ste si neobjednali, alebo niektorá položka chýba, neváhajte nás kontaktovať:
  • telefonicky na čísle +421 907 607 972 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@lerei.sk
Pre komunikáciu so zákazníckym centrom ohľadom Vašej objednávky si, prosím, pripravte jej číslo, ktoré nájdete v potvrdzovacom e-maile. Tým budeme Vašu požiadavku schopní vyriešiť rýchlejšie a veríme, že aj k Vašej spokojnosti.